Intervju hos Caroline

fredag
9 januari
kl. 16.55
Kommentarer
fredag
9 januari
kl. 19.04
Caroline

Vad gullig du är, tack! <3

fredag
9 januari
kl. 19.12
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥ ✞

sv; Ja det är verkligen det! :) det gäller också att vara envis som en åsna!! men inte arg :)

fredag
9 januari
kl. 19.41
Julia Forsbacka

Vad kul! Blev ju en bra intervju :D Tycker också du är jätteduktig på webbdesign!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :D
None None

fredag
9 januari
kl. 21.21
Anna - photography, life, style

Otrolig fin design :D

Svar: Åh taack! :D
None None

fredag
9 januari
kl. 23.47
saga

Så roligt att du blev intervjuad av henne, tycker det är så roligt att läsa de där intervjuerna! :)

sv; Tack för frågorna! Svaren kommer upp snart :)

Svar: Kul! Jag tycker också att det var väldigt roligt att jag blev intervjuad av henne :)
None None

lördag
24 januari
kl. 17.42
Amanda

Vad kul att bli intervjuad! :)

Svar: Eller hur :)
None None

tisdag
27 januari
kl. 23.03
Fanny

Vart har du tagit vägen Lovisa?
Saknar ditt bloggande... ;)

Svar: Åh vad glad jag blev när jag läste detta!! Tyvärr har jag inte hittat någon inspiration eller motivation till bloggen det senaste..
None None


Kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg/hemsida:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0