Inspirerande kurs i akademisk ridkonst

söndag
5 juli
kl. 20.37
Kommentarer
måndag
6 juli
kl. 19.18
Caroline

Åh, jag blir bara mer och mer nyfiken på AR nu faktiskt! Speciellt med tanke på dina och Neas inlägg om det, verkar så häftigt. :D
Är bettlöst mer accepterat inom AR än ex "vanlig" ridning?

Svar: Ja det är verkligen fantastiskt!Jag är inte megainsatt men hm ja det skulle jag säga att det är. Inom AR är utrustningen väldigt individanpassad och därför är det inte många som höjer på ögonbrynen om någon rider bettlöst eftersom man förutsätter att det är det som är bäst för just den hästen och det man tränar på :) Jag har fått uppfattningen att det är fler som rider bettlöst inom AR än i den "vanliga" engelska ridningen.
None None

tisdag
7 juli
kl. 19.58
Tuva Björnwall

Åh vilken fin bild!

Svar: Tack!!
None None


Kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg/hemsida:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0